MG VIRAL : Hishammuddin Minta Maaf Hisap Vape Dalam Dewan Rakyat

23



MalaysiaGazette.com – Online News / Portal – Follow US Now! Or visit www.malaysiagazette.com for the latest news on politics, economy, fashion, travel, lifestyle …

source

23 Comments
  1. jiun yan chin says

    This is the politicians that were voted in ? Useless speaker

  2. Mohd Nizam says

    Alaaa dia bukan guna duit korang PON nk beli nk isap vape..dia x kacau korang PON..yg semua ni dah meroyan dah kenapa..haA jawab…mMm

  3. Muhd Haniff says

    Denggg apa flavour dia pkai kt pod dia.. Sehau tarik smpai pejam mata naik… Lpa tu bole layan lentok plak.. Seronok ye jd menteri…. Itu mcm pn kira gaji tgh jalan ..πŸ˜‘

  4. Kamil Shafie says

    Tidak menunjukkan teladan yang baik,dimana kepimpinan melalui teladan

  5. Aiman Redzuan says

    Sangap sgt dah tu😁

  6. Zach Hamshi says

    Dato' HM trbaik πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  7. Zach Hamshi says

    🎩
    😁
    πŸ‘•πŸ‘Great!
    πŸ‘–

  8. Jalmah Mah says

    Datuk seri vape

  9. Amin Rahman says

    UMNO dan LANGSI berpisah tiada

  10. fazrul naim says

    Salah ke? Emm

  11. nantha kumar says

    Kenapa vape ini tarak asap???. Check betul2 vape or other illegal substances..

  12. inimacam says

    Mana boleh inimacam . Pihak securiti perlu periksa dibawah kerusi tiap2 ahli parlimen . Jangan2 ada benda yang diharamkan diseludup masuk be dalam bangunan . Malu buat kita semua .Hishamudin is a naughty boy .

  13. PUBG says

    kalau perkara ni dibuat oleh pembangkang..msti geng bn meroyan cam pompuan lepai pantang..tolonglah tumbang jatuh mampos korang dlm pru15!!!!!

  14. Yusuf ismail says

    baru dpat kuasa sikit dah nampak gaya orang lupa dri

  15. Yusuf ismail says

    apa pun tak blh.akhlak mencerminkan keperibadian seseorang..πŸ‘ŽπŸ‘ŽπŸ‘Ž

  16. Putra punchman says

    Dah sanggap tu

  17. Putra punchman says

    Fill sedapnya flavor dato

  18. Afizal Aziz says

    beza Menteri Luar Malaysia dengan Menteri Luar Singapore. Anda nilailah sendiri.

  19. Gforce says

    Cuba Yb Ph buat macamni…Netizen siap caramah…🀣🀣🀣

  20. Zero Distance says

    Semua ahli parlimen kerajaan perlu ltak jwatan.. Memalukan hisap vape dlm dewan.. Kerjaan ph semua ok..

  21. Mohammad Paizal says

    Adoiiii dh kenapa tok tggu lah habis sidang dulu

  22. KDCC ViDEO says

    Spesis ketam paya bakau ini olang…otak mcm air payau…takde sel yg terhubung….tua-tua pon bodoh

  23. Megat EF says

    Tu bukan vape..tu vicks inhaler.dia selsema

Leave A Reply

Your email address will not be published.